Hemma

Nu är jag hemma från stan. Det blev inte att jag mobilblogga något, hade fullt upp med att titta på en massa saker^^ Det blev heller ingen fika med min kusin, vi bestämde att vi skulle ta en fika i morgon istället för idag kände jag att jag bara ville umgås med min mamma. Och vi hade det jätte mysigt :) jag kom allt hem med lite, fast det va mer saker till Tindra. Till mig själv så köpte jag bara en nagellack borttagning utan aceton, undra om den är bra? har aldrig provat denna förut.



Efter att vi hade varit i stan så åkte vi hem, fast ändå inte hem utan vi åkte ner till resturangen vid havet som ligger väldigt nära mig och där åt vi varsin kebabpasta med champinjoner och massa annat gottit i. Nu har jag landat i soffan här hemma och tänkte nu ladda upp resten av bilderna på det som jag köpte till Tindra.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0