Hemma

Nu är jag hemma. Vi va inte allt för länge i stan idag. Vi tog en fika med bullar och kaffe sedan gick vi in i lite butiker snabbt bara. Hittade en klänning som jag köpte, det är en likadan klänning som jag köpte häromdagen fast denna va rosa :) Tänkte fota den alldeles strax och lägga upp den här så ni kan få se den. Men först så ska jag göra en god kopp te.

Jo... jag glömde nästan berätta en sak^^ I går när min älskling kom så hade han med sig ett litet paket till mig. Jag skulle fått den på min födelsedag men paketet va försenat, men så igår fick jag den och i paketet va det en jätte fin puderrosa klänning med volanger, åh jag blev så glad för den, ska fota den också så ni får se den med :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0