Hemma

Nu är jag äntligen hemma. Är riktigt trött nu så det ska bli skönt att lägga sig på soffan och titta på filmen Hairspray på tv4. Va ju som sagt och tittade på min lägenhet i stan idag och den va verkligen jätte mysig. Liten men det är ju bara en etta men den kommer duga alldeles utmärkt till mig just nu. Jag kommer att göra det jätte mysigt och fint där :) Tänkte försöka rita upp lägenheten i PS men jag vet inte om jag kommer lyckas så bra^^ så vi får se om det dyker upp en ritning på lägenheten lite senare.

Handlade lite mat på vägen hem också
och fick med mig lite kamben och potatissallad hem.
Mycket gott ska det bli att mumsa i sig detta nu :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att allt är bra med dig?

Kram Malin!

2010-06-13 @ 23:11:29
URL: http://humlanmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Det har varit bättre, men jag förklarar imorgon!

Kram Malin!

2010-06-14 @ 00:00:07
URL: http://humlanmalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0