Hemma från jobbet

Nu är jag hemma från att ha jobbat natten. Och jag höll mig allt vaken hela natten utan problem. Och jag hade verkligen sååå roligt. Det roliga med att jobba natten i natt va att den ena sjuksköterskan som jag gick bredvid med va den sjuksköterskan som tog hand om mig för 10 år sedan då jag insjuknade i diabetes. Och det va så himla kul att träffa henne och lika så hon tyckte det va otroligt roligt att träffa mig. Vi satt och pratade gamla minnen och hon berättade hela historien om när jag insjuknade i diabetes för dom andra sjuksköterskorna som vi också jobbade med. Jag har inte så jätte klara minnen av den tiden då jag insjuknade pga att jag va så himla dålig men hon som jag jobbade med inatt kom mycket väl ihåg mig, så jag tyckte det va jätte intressant att lyssna på vad hon hade att säga om mig.

Slutade klockan 07:00 i morse
och skulle egentligen väntat på stationen i två timmar på min buss men när jag kom till stationen så gick det en buss 07:15 fast den gick inte hela vägen hem till mig men min mamma va så gullig att hon åkte och hämtade mig vid den busshållplatsen. Så jag är så glad att jag inte behövde vänta på stationen i två timmar.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, är jätte trött nu så vi hörs
någon gång senare idag. Hoppas ni alla får en fin dag.


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sovit gott fina du :D

2010-06-11 @ 08:48:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

haha skulle skriva sover gott :D lite trött här vettu.

sov gott

2010-06-11 @ 08:59:38
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0