Hemma hos älsklingen

Jag är nu hemma hos min älskling. Min bror och hans familj kom hem till mig vid fem tiden i dag och klockan halv åtta kom min älskling och hämtade mig. Vi åkte och köpte pizza sen åkte vi hem till honom och just nu sitter jag i soffan och tittar på fotboll eller a älsklingen tittar själv sitter jag vid datorn istället :) Jo förresten... Victorias och Daniels bröllop va ju jätte fint och va fin Victoria va :) Titta ni på bröllopet?

Min kusin kommer hit om en liten stund också
vi ska ta en kopp te tillsammans och bara sitta och mysa och prata i uterummet här. Är rätt så trött så ikväll blir det nog tidig sänggång. Älsklingen åker ju till Frankrike i morgon klockan ett också, åhh va jag kommer sakna honom men han är bara borta i fem dagar så det är ganska lugnt^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

nix kollade ej på det

hatar kungafamiljen hehe

2010-06-19 @ 22:46:35
URL: http://sweetsugarcandybloggen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas du har det bra :)

kram

2010-06-20 @ 12:52:46
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0