Herre gud vilken dag^^

Äntligen hemma. Gud vilken jobbig dag jag haft i dag^^ Slutade jobbet halv fyra, tanken va att min kusin skulle komma och hämta upp mig på jobbet då men hon va fast i ett möte så jag åkte bort till stationen med en jobbarkompis för att ta bussen hem. När jag väl ska gå på bussen så ser jag att jag glömt mitt busskort, jäkla skit, aja men jag ringer Angelica och går hem till henne tänkte jag men då va hon inte hemma. Ringde Camilla men hon va inte heller hemma. Jag hade inga pengar och knappt några pengar kvar på mobilen så jag gick runt i stan i två timmar hungrig och utan jacka och frös och tänkte på hur fan jag skulle komma hem^^ men så ringer min kusin och säger att hon va klar och att hon kommer och hämtar upp mig, åh vilken lycka haha jag kom hem^^ Så nu har jag landat i soffan här hemma men jag ska strax stätta igång med städningen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0