Lördag

I går va det verkligen dålig uppdatering. Mobilbloggade igår men det kom visst inte fram :( Städade som sagt större delen av dagen igår men vid åtta tiden på kvällen så kom min älskling och hämtade mig. Vi åkte hem till honom och där satt vi och drack lite. Vid elva tiden så gick vi ut och vi hade väldigt trevligt och roligt :) Vid halv två tiden inatt så tog vi taxi hem.

Just nu håller jag på att städa det sista
innan min bror och hans familj kommer. Dom ska vara här i 10 dagar och dom ska då få låna mitt hus. Själv ska jag sova hos min älskling. Det tråkiga med att sova hos min älskling är att jag kommer att få vara utan honom i fem dagar. Min älskling åker nämligen till Frankrike i morgon. Men jag kommer inte att vara helt ensam i hans hus utan älskling två kompisar bor ju också där så vi kommer nog ha roligt :)

Nä nu måste jag fortsätta med städningen.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0