Lördag

Idag har jag inte hunnit skriva något i bloggen, kom precis hem nu. Har varit hos min kusin, vi har suttit ute hela dagen i solen och bara haft det riktigt gott :) Det har verkligen varit helt fantastiskt fint väder hos mig idag.

I går på misdommar så va vi hemma hos några vänner och firade. Vi va ca 20 st och vi hade det sååå himla roligt. Vi åt jätte god mat, självklart blev det sill och potatis, gräddfil och gräslök och ännu mera gott där till :) till efterrätt blev det jordgubbar och grädde/glass. Vi hade poängpromenad som va skit rolig och en massa lekar, vi hade verkligen så roligt :)


Tog ju inte med min kamera igår då jag inte hade så mycket batteri men jag tog bild på min midsommarkrans som jag gjorde igår. Den va lite vissen på kvällen när jag kom hem och några blommor hade ramlat av men jag blev rätt nöjd med den. Rosa och vita blommor fick det bli :)

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0