Nu blir det sängen & film

Jag och min kusin åkte iväg för att sola förut vid sex tiden, det va riktigt gott. När vi kom hem så satte vi på en film, vi tittade på 17 again, min kusin hade inte sett den och hon tyckte att den va väldigt rolig, vilket också jag tycker att den är. Efter filmen så satte vi oss och pratade lite och tog en kopp te, himla mysigt.

Nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med min älskling och titta på en film, fast jag tror nog att jag kommer få titta på film själv^^ älskling är jätte trött nu så han kommer nog somna rätt fort. I morgon så har jag inte planerat något, i alla fall inte på dagen, på eftermiddagen någon gång så åker jag nog och solar med min kusin igen och sen på kvällen så åker jag hem till mitt hus igen.


Kommentarer
Postat av: Girly

God morgon mys med film.

Nu drar jag snart till stranden .ha det gott i dag Pöss Girly

2010-06-29 @ 09:05:08
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas du får en härlig dag med mycket sol!

kram på dig

2010-06-29 @ 11:24:35
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0