Onsdag

Idag är det onsdag och det betyder som vanligt jobb för mig. Men innan jag åker till jobbet så ska jag åka och handla lite mat med min mamma, har ju inte varit hemma på ett tag så jag behöver införskaffa lite bröd, pålägg och flingor.

I går kväll efter filmen
så fick jag skit ont i huvudet, tog en tablett men den hjälpte inte. Jag fattar inte vad det är asså, har ju haft ont i huvudet rätt ofta nu på sistone. Kanske borde jag gå och kolla upp det? eller så får jag huvudvärk tack vare att jag är så dålig på att få i mig vätska på dagen? Jaja.. nä nu ska jag ge mig hem till min mamma, hoppas ni alla får en fin onsdag :) hörs när jag är hemma från jobbet.


Kommentarer
Postat av: Girly

Ha en bra dag på jobbet, kolla upp huvudvärken finns bra hjälp att få:)

Pöss Girly

2010-06-30 @ 15:03:29
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Eclipse var faktist riktigt bra! Absolut inte lika bra som boken, men bra var den :)

kram kram

2010-06-30 @ 16:04:06
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0