Onsdag - en väldigt sjuk dag^^

I morse så hade jag en så sjuk dröm. Den va så invecklad så det blir nog lite svårt att förklara den här men i alla fall det sjuka va att när jag väl vaknade så va jag bomb säker på att jag inte skulle jobba idag^^ Jag gick upp som vanligt, gjorde frukost, gick ut med Tindra och sen satte jag mig i soffan och tänkte va ska man hitta på idag då- Jo jag kanske ska ringa min kusin och höra med henne om hon vill hitta på något. Och så ringde jag henne, vi pratade en stund sedan säger min kusin:

kusin- Men ska inte du jobba idag?
Jag- Nä vadå jobba, nä jag ska inte jobba idag.
Kusin- Men är det inte på onsdagar som du jobbar?
Jag- Jo men det är ju inte onsdag idag.
Jag- Men vänta lite nu... shit vilken dag är det egentligen?
Kusin- Det är onsdag idag Jouline!
Jag- Men oj, ja men då ska ju jag jobba ju^^
Jag- Är du säker på att det är onsdag idag?
Kusin- Ja jag är säker.

Helt sjukt detta ju HAHA^^ Har aldrig varit med om detta förut. Jag visste alltså inte vilken dag det va idag... skrämmande ju^^ Och sen att jag va så säker på att jag inte skulle jobba idag då HAHA. Va tvungen att ringa min mamma och fråga henne också, om det verkligen va onsdag idag^^ Nu måste jag hoppa in i duschen snabbt som f*n^^ sen måste jag åka till jobbet. Hörs när jag är hemma igen.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, vilken tur att du kom på att det var onsdag då ;)

kram på dig

2010-06-02 @ 12:56:47
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihihihi!

Vad du är söt!

Jätte fina naglar du har!

Kram Malin

2010-06-02 @ 17:56:50
URL: http://humlanmalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0