Söndag

Idag vaknade jag och älskling vid tio. Vi gick upp och gjorde frukost tillsammans sedan åt vi frukosten i sängen och tittade på en film. Efter filmen så kom min pappa på besök, han hade med sig en försenad födelsedagspresent till mig och jag blev SÅ GLAD för det paketet och samtidigt väldigt förvånad att min pappa hade köpt just detta till mig. Jag ska visa er lite senare i kväll vad det va jag fick :) Efter paket öppnandet så åkte min älskling hem och jag och pappa åkte bort till min faster och min kusin, men faster va inte hemma och min kusin skulle precis åka iväg så det blev bara en snabbis där. Jag och pappa bestämde oss då för att åka hem till mig igen och dricka lite kaffe och äta en bit tårta, mycket gott va det. Nu har min pappa åkt hem och jag tänkte nu städa här hemma.

Jo förresten... filmen som vi såg igår The Wolfman va inte så bra enligt mig, trodde att det skulle vara bättre faktiskt. Enligt trailen så tycker jag att den verkade bra men den va en besvikelse.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0