Telefonen har gått varm här hemma

Jag va ju bara tvungen att berätta nyheten till alla mina vänner. Kan knappt fatta att jag äntligen ska få flytta in till stan igen, Åhh jag är så glad :) Nu tänkte jag faktiskt försöka lägga mig och sova en stund. Ska ju jobba natten i morgon så jag ska försöka vända på dygnet i natt. Ska ställa klockan på 02:00 i natt och gå upp och titta på film och försöka hålla mig vaken så länge jag bara kan.

Kanske blir det lite kul bloggande inatt. Måste ju sysselsätta mig med något. Nä nu ska jag kila ut med Tindra en snabbis sen ska jag försöka sova några timmar.


Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

åh tack så mycket :)

2010-06-09 @ 22:37:01
URL: http://elinamour.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0