Har inte sovit något

Jag har inte kunnat sova något^^ Tror att det helt klart beror på att jag är så jäkla glad över lägenheten :) Tänkte ju ställt klockan på 02:00 nu inatt och sedan titta på film fram till morgonen men så blev det ju ej. Klockan är ju som sagt snart två och jag har inte sovit en blund. Har pratat i telefon i två timmar nu med min mami, vi har pratat mycket om lägenheten och hur bra detta verkligen kommer bli för mig. Allt kommer verkligen bli så mycket bättre och lättare.

Jag ska redan nu på söndag åka och titta på lägenheten och behöver jag säga att jag längtar^^ Åhh det ska bli sååå kuuul :) Jag vet att det lägenhetshuset som jag ska flytta in i är rätt gammalt så jag har inga höga förväntningar på lägenheten. Tror säkert att det kommer se gammalt ut, typ gamla köksluckor, dörrar osv. Men va gör det , jag kommer att göra min lilla etta hur mysig som helst :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0