Earth Our är nu slut

Så nu har det gått över en timme och Earth Our är nu slut. Hade ni släckt allt i en timme? Jag tyckte att Earth Our kom precis lägligt med tanke på min huvudvärk^^ Jag hade släckt ner allt, tv, dator och självklart alla lampor. La mig sedan i soffan med mina underbara hundar och där låg vi alla tre i en hel timme och bara myste^^ min huvudvärk har faktiskt släppt lite så det känns riktigt bra.

Jag måste säga att mina grannar är riktigt duktiga på att släcka sina lampor också
^^ alla runt omkring mig där jag bor hade släckt och man såg bara lite lite ljus från deras fönster, vilket va ljusen som dom hade tänt.

När jag slog på teven igen så gick Natt På Museet på tv4, sitter just nu och tittar på den samtidigt som jag mumsar i mig lite chokladbollar och te :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0