Ett paket till mig :)

När jag kom hem till älskling i dag så hade han ett paket till mig :) Jag blev jätte glad och samtidigt väldigt överraskad och tänkte men vad kan han ha köpt till mig?! Förra veckan så vann min älskling två rätt stora poker turneringar och han sa då att han skulle köpa en fin sak till mig som han viste att jag ville ha^^ Och Jag blev SÅÅÅ GLAAAD för paketet!

Här är paketet :)






8 st nagellack, stenar, glitter och ett verktyg (pensel)

Jag skrev för ett tag sedan här i bloggen att jag väldigt gärna ville ha detta Nail Art paket
och tydligen så hade älskling sett detta^^

Nail Art paketet finns att beställa hem HÄR.

TACK ÄLSKLING


Kommentarer
Postat av: Mammi

Fina färger

2010-03-29 @ 00:07:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0