Fredag

I förmiddags vid elva tiden ringde min underbara mamma och frågade i fall jag ville komma över på en fika och det ville jag mer än gärna. Vi har druckigt te och ätit lite goa kakor. Vi har också varit ute på en lång promenad med mina hundar. Solen skiner inte jätte mycket i dag men den tittar allt fram lite då och då.

Nu är jag hemma hos mig igen
, sitter just nu i soffan med datorn i knät och inväntar Ghost Whisperer som börjar om en liten stund på tv4. Jag tänkte att jag skulle klicka hem den första säsongen av Ghost Whisperer men så häromdagen så sa min älskling kompis att han kan ladda hem alla säsonger i jätte bra kvalite till mig och självklart blev jag jätte glad :) Han ska också bränna ut dom på DVD till mig^^

Men för er som kanske inte kan ladda hem Ghost Whisperer och älskar den serien lika mycket som mig^^ så finns den att köpa
HÄR.



Säsong 1 och 2 säljer dom ut för bara 199kr st (ord. pris 499kr), snacka om kanon priser^^
Det är även 25% rabatt på säsong 3.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0