Onsdag



Själv känner jag mig precis som den lille gröna här ovan haha^^


Jag är sjukt trött i dag
. Kunde inte somna i går kväll, låg och vred mig i sängen jag vet inte hur länge, klockan va väl fyra någonting. När jag väl somnat så vakna jag vid halv sju tiden i morse av att jag drömde en mardröm, vaknade helt kallsvettig. Det va väldigt längesedan som jag drömde en hemsk dröm, usch jobbigt när man vaknar helt svettig, rädd och inte fattar nått typ^^ - Hände det på riktigt eller va det bara en dröm? Nej det va bara en dröm^^ Sköööönt. Somnade om igen och gick sedan upp vid tio.

Nu har jag precis slängt i mig lite mat
och ska nu göra iordning mig lite för jag ska strax åka till jobbet. Jag känner mig faktiskt lite dålig i dag, har lite ont i halsen och känner mig lite febrig :( Älskling sa i går att jag va väldigt varm och undrade i fall jag kanske börjar bli sjuk. Och det kanske jag är påväg att bli? men jag hoppas inte det.

Hörs när jag är hemma igen.


Kommentarer
Postat av: Lea

Vilken härlig morgonhälsning! :o) Känner mig minst lika sliten.



Fy för mardrömmar! Jag har kanske haft runt 5-6 mardrömmar totalt som jag minns under hela mitt liv, men under det senaste året har det blivit konstant, särskilt nu när jag trappar ner en medicin. För typ två nätter sedan vaknade jag och var så rädd att jag inte kunde somna om, den påverkade hela min dag och jag kunde inget annat än gråta.



Det är hemskt vad vår hjärna gör med oss! Man kan ju undra vad den vill ibland, som om man inte har nog med elände annars :o) Men samtidigt är det ju ganska intressant med drömmar... det finns så mkt forskning inom ämnet, men ändå så få svar...



Sv: Tack ska du ha! :o) vovvsingar? Jag har bara lilla Leo, och han blir 9 månader nu den 2 april. Han är också en Chihuahua, därför jag blev så glad att se Tindra här :o) Kul att ha kontakt med jämlikar!



Ha de gott!

Kram, Leo & Lea

2010-03-31 @ 13:14:43
URL: http://leos.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0