Hemkommen från mamma

Kom precis hem från mamma. Hon ringde och undrade i fall jag ville komma hem till henne och äta lite lunch förut, och det ville jag, fast för mig blev det frukost/lunch, vaknade strax efter tolv i dag och begav mig hem till mamma vid halv ett tiden. Mamma hade gjort ärtsoppa och den va jätte god :)

Min älskade Tilda
blev såå himla glad när jag och Tindra kom^^ Tilda har nu varit hos min mamma i en vecka typ. Men i dag så ville jag allt ha hem henne, har saknat henne så mycket.

(Många gillar inte ärtsoppa, men det gör jag^^ jag äter faktiskt det mesta)




Jag, Tilda och Tindra hemma hos mamma för en stund sedan.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Gillar du med ärtsoppa :D Alla jag känner hatar det och tycker jag är så konsig som gillar det. Men de gott :D

2010-03-23 @ 20:39:55
URL: http://michellebeit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0