Hemkommen från mammi

Har precis kommit hem från min mammi. Hon ringde mig förut i förmiddags och undrade i fall jag ville komma över en stund, och det ville jag :) Hon hade gjort kålsoppa med frikadeller i som jag fick smaka på, hur god som helst va den. Fick även med mig lite hem :)

Förresten i onsdags så trodde ju jag att jag hade stukat min tumme men det hade jag nog inte för när jag skrev provet i går så gjorde det inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Jag tänkte väl inte så på att jag hade ont i tummen då jag väl skrev för jag va så stressad^^ vet inte varför jag är så stressad under prov men jag bara är det. Men jag har fortfarande lite ont i tummen men den är inte blå eller nått.

Nu ska jag kolla min mail och se i fall jag kanske har fått något svar av min lärare angående provet jag gjorde i går. Jag tror inte att hon har rättat det än men det skadar ju inte att kolla :) Är jätte nyfiken på om jag klarade det eller inte. Det kommer ju kännas skit om jag inte klarade det och får göra om det :( men har hon inte rättat det i dag så får jag nog reda på det på måndag.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0