Hemma

Nu är jag hemma igen. Provet gick väl sådär hehe, jag svara fel på några frågor nu när jag tänker efter, men men jag hoppas att det ska gå bra ändå. Får nog reda på prov svaret på måndag skulle jag tro.

Efter att jag hade gjort provet så åkte jag och mammi till Ica Maxi och handlade lite mat. Jag va så sjunkt hungrig inne på Ica att jag slängde i saker i vagnen som jag inte borde gjort haha, typ godis, kakor osv men det blir lätt så när man är hungrig och går i en mat butik. Nu ska jag äta grillad kyckling och potatissallad, mums va gott det ska bli är sååå sjuuukt hungrig. Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Elina

åh vilken gullig design du har ;D gjort den själv? kram

2010-03-11 @ 23:35:10
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0