Hemma

Nu är vi hemma från bion eller ja vi har varit hemma en stund. Missade lite på Let´s dance men hann se några danser i alla fall. Alice i underlandet va helt ok, helt klart sevärd men inte den bästa filmen jag sett om man säger så. Jag gillade att filmen va i 3D också, det gjorde filmen snäppet bättre.

Måste berätta en rolig grej som hände förut under Let´s dance hehe. När jag och älskling kom hem till mig så va vi båda hungriga så älskling började göra lite mat i köket. Själv satte jag mig i soffan och slog på Let´s dance, Claudia skulle precis börja sin andra dans och jag säger högt för mig själv - Åhh är det den dansen som dom ska dansa, varpå älskling hörde detta och absolut inte ville missa heller så han kommer helt plötsligt inspringandes i vardagsummet med stekpannan i handen HAHA. Han ville inte missa dansen och han ville heller inte bränna falukorven sa han så han va ju tvungen att ta med sig stekpannan då HAHA.

Va ju självklart tvungen att fota detta^^



När vi ändå va i stan och skulle gå på bio så passade jag på att köpa två saker.
Visar va det är lite senare eller i morgon. Älskling och jag ska strax sätta på en film nämligen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0