Hemma efter en underbar dag :)

Nu är jag hemma igen. Det blev ingen sväng i några butiker men däremot så åkte jag hem till min vän Angelica och hälsade på. Väl där så träffa jag också min andra vän Camilla och hennes dotter och så fick jag självklart klämma och gosa lite med Angelicas lilla bebis :) han är snart 3 månader, tiden går så himla fort va^^ Det var jätta mysigt att va där en stund, vi satt på balkongen och solade, snackade lite skit och drack te :)

Jag har varit så himla dålig med att träffa mina vänner på sistone då jag haft så mycket med skolan, vilket jag ioförsig fortfarande har men sina vänner får man liksom inte glömma av. Så jag ska försöka ta mig i kragen och åka in till stan lite oftare :)

Nu ska jag kika på lite lägenheter på nätet, är nämligen sugen på att
kanske köpa en. Vill verkligen bo i stan igen!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0