Hemma hos älskling

Nu är jag hemma hos älskling, har väl varit här i lite över en timme typ. Efter att älskling hämtat mig hemma så åkte vi och handlade lite mat sen när vi kom hem till älskling så kom älsklings kompis + två till med en stor lastbil, där i fanns möbler, mat, kläder etc. Jag skrev ju i går att det skulle flytta in en kompis i älskling hus och i dag kom han med sista lasset. Älskling hjälpte till att bära in massa tunga möbler. Själv smet jag undan och hoppade in i duschen haha, inte för att jag inte ville hjälpa till, utan jag va nämligen precis påväg in i duschen när dom kom. När jag hade duschat färdigt så va dom klara med allt^^

Såhär ser jag ut i dag



HELLO KITTY^^



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0