Hemma hos älskling

Är hemma hos min älskling just nu. Jag kunde bara inte sitta i mitt hus och inte göra något när strömmen gick. Behövde ju även hoppa in i duschen som jag hade tänkt då jag va hemma men det kunde jag ju inte eftersom jag inte hade något vatten heller. Så jag ringde älskling och frågade i fall jag kunde komma hem till honom och det kunde jag :)

Kom precis ut från duschen här hos älskling
, sitter just nu och tittar på Äntligen hemma på tv4. Vi ska åka iväg och köpa lite mat lite senare, älskling hade inte så mycket mat hemma nämligen. Vet inte om jag ska sova här i natt eller inte men eftersom strömmen inte kommit tillbaka hemma hos mig än så ser det så ut.

Tindra för en liten stund sedan
, hon ville följa med mig in på toan när
jag duschade så det fick hon också^^ Hon är väldigt "mammig"
just nu. Hon är inte så van att vara i detta huset än.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Ministudion är typ som en liten box, Tigger passar precis. Man kan fota massa annat också. Den är inte speciellt för hundar, man kan fota allt möjligt som får plats i den. Den är bra för man kan ta med den överallt. Kan ju försöka ta en bild någon dag på hur det ser ut så får du se :)

2010-03-23 @ 20:41:34
URL: http://michellebeit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0