Hemma hos mig igen

Nu är jag hemma i mitt hus igen :) Det var mysigt att sova hos min honey för en gång skull^^ vi är ju annars alltid hemma hos mig. Fast lite konstigt va det allt att sova där då allt påminde om min bror och hans familj, men jag vänjer mig säkert med tiden.

I går kollade jag, honey hans kompis och hans flickvän på nån kinesisk film, kommer inte ihåg va den hette med den va lite hemsk tycker jag då det var mycket blod i, lite för mycket blod hehe men jag såg allt klart på hela^^. Efter den filmen så tittade jag och min honey på en film som jag velat se länge men just nu kommer jag inte på vad den heter^^ det var i alla fall tvåan, åhh va jobbigt att jag inte kommer på vad den heter då haha. Jaja jag får fråga honey sedan när han kommer så kan jag lägga upp trailen till den sen för den är verkligen jätte bra :)

Nu knackar det på min dörr här, det är min mammi som kommer med Tilda. Hon passade henne i natt då jag sov hos honey. Hörs sen!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0