Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha varit iväg med mammi och handlat lite mat. Vi blev så sugna på pizza i dag också så det fick det bli^^ vi delade på en kebabpizza, riktigt gott va det. Nu är jag så himla mätt att jag inte tänker röra mig på ett bra tag haha, ligger just nu i soffan med datorn i knät, knappt ja orkar skriva haha ne så illa är det inte^^

Min nagel gick förresten av i dag :( och det va inte lite heller. Mina naglar har aldrig gått av såhär mycket. Brukar annars bara vara lite på kanten av nageln men nu gick hela av. Funderar på om jag ska åka och köpa lösnaglar nån dag och sätta på en lösnagel för det ser verkligen fruktansvärt dumt och fult ut^^ Kommer nog ta ett tag tills den växer till sig :(



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0