Hemma + mina fina vovvar

Nu är jag hemma igen, har hämtat Tilda hos mamma och hon blev sååå glad när jag och Tindra kom. Tog lite bilder på mina fina tjejer när vi va hemma hos mamma förut.



Tindra ville inte riktigt va med på detta kortet nedan^^




Jag glömde av att hastigheten på mitt internet är neddraget
. Så det tog över 20 minuter att ladda upp dessa tre bilder. Så jäkla tråkigt och såhär kommer det vara i en månad framöver :( Hemma hos älskling så kopplade jag upp mig på deras nät och allt gick hur fort som helst. Tog väl typ 10 sekunder att ladda upp en bild.

Jag får väl försöka va extra mycket hos älskling denna månaden så jag kan få laddat upp
lite bilder^^ För det är ju ganska så tråkigt med inlägg som bara innehåller
en massa text.

Men klart jag kan ju ladda upp bilder
men det är bara sååå trååååkigt och jobbigt att behöva
vänta typ 10 minuter på att ladda upp en bild.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0