House

Nu har jag ätit lite goa smörgåsar och druckigt en varma koppen. Har också hängt upp en jäkla massa tvätt så just nu står det tvättställningar med kläder på över allt här, man kan knappt gå här hemma^^ Nu ska jag titta färdigt på House som går på tv4, gillar den serien fast än att man blir väldigt irriterad på hur House behandlar sina patienter ibland.

Pratade med min honey förut och han och hans kompis har nu kommit iordning i huset. Dom ska ha en inflyttningsfest på lördag men tyvärr så kan inte jag komma då :( min mammi och hennes man ska åka iväg och övernatta på ett härligt hotell så jag har ingen som kan passa mina hundar :( tråkigt men så är det. Detta är nackdelen med att ha hund. Man kan inte bara åka iväg utan att man har någon som kan passa hundarna. Man blir väldigt låst när man har hund/hundar.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0