Jäkla internet

Jag blir sååå jäkla trött på mitt internet. Det har inte funkat på hela dan. Jag och älskling gick upp runt elva tiden i dag och åt frukost sen la vi oss i soffan och tittade på Pretty Woman, den är så mysig den filmen, en riktig klassiker :) Efter filmen så skulle älskling gå in på min dator för att kolla en sak och han säger att internetet funkar inte. Det första jag tänkte då va - Nej men han vet bara inte hur man får igång det hehe^^ Men inte ens jag fick igång internetet. Jag blir så jäkla trött på 3 ibland asså. Men nu har jag fått igång det igen så nu hoppas jag att det ska funka.

Tänkte att jag skulle visa er vad det va jag köpte i går. Men först måste jag fota det bara,
så om en liten stund kommer det komma upp lite bilder :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0