Just nu

Min mammi va precis här och förhörde mig på det som jag ska ha prov på i morgon. Gick helt ok faktiskt så nu hoppas jag att jag ska klara provet.  Provet jag ska göra är om akuta buksjukdomar i kroppen och det flesta buksjukdomar har samma symtom så jag är lite rädd för att jag kommer blanda ihop vissa saker/symtom, men förhoppningsvis inte.

Ligger just nu i sängen med datorn i knät och funderar på vilken film jag ska se på. Jag tittar nästan alltid på film innan jag ska lägga mig^^

NATTI NATTI


Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till på provet idag! Buksmärtor är svåra, men det fixar du!!



Vad tyckte du om Alice? Jag hade hoppats på mer, men den var ok.



Har en intressant fråga på min blogg just nu som passar dig! Svara gärna!



STOR kram

2010-03-22 @ 01:49:21
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0