Just nu

Har precis tittat klart på Förkväll på tv4. I dag va det en massa söta hundar på besök i deras studio. Dom hade födelsedags kalas för en hund som fyllde två år tror hunden hette Ella, och dom hade då lyxat till det med ett kalas för hunden Ella och hennes andra hundvänner^^ Dom åt tårta som va gjord på kyckling, skinka, ost, korv, blodpudding och massa annat gottit som hundar gillar. Ella fick också paket^^ Många kan tycka att det är onödigt att fira sina djurs födelsedagar men jag tycker att det är lite gulligt faktiskt. Själv firar jag mina tjejers födelsedagar :)

Nu ska jag äta en sen middag här hemma
och det blir ärtsoppa och två knäckebröd med ost på.
Fick nämligen med mig lite ärtsoppa hem sista jag va hos mamma och åt det.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0