Just nu

Åh jag blev riktigt trött nu, känns som om jag kan somna när som helst^^ Men det ska jag inte försöka att göra. Jag tänkte att jag skulle städa här hemma. Tänkte ju städat häromdagen men då gick ju strömmen här hemma och lika så hade jag inget vatten heller. Tilda fäller som bara den fortfarande så det ligger just nu hår högt som lågt här hemma^^

Pratade med älskling för en stund sedan och han kommer hit lite senare i kväll
:) Vi ska titta på finalen av Let´s Dance tillsammans, spännande de ska bli och se vem som kammar hem glasskon. Jag tror att det kommer vara väldigt jämt i kväll mellan Claudia och Mattias men jag tror faktiskt att Claudia tar hem priset :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0