En lista om mig

Jag har aldrig gjort en sån här lista förut men tänkte att det kunde va kul att gör en. Det finns ju många många listor att välja mellan men jag valde denna.

 

Namn: Jouline

Piercingar: 5st

Tatueringar: Nej

Längd: 161 cm

Skostorlek: 36

Hårfärg: Brunt

Fräknar: Nej

Motto: Man lever bara en gång!

 

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja

Tycker du att du är attraktiv? Ja

Dricker du? Ja

Röker du? Ja

Vilket schampo använder du? Just nu TRESemmé

Vilken parfym använder du? Jean Paul Gaultier Classique och Donna Karan Be Delicious

Vad är du rädd för? Hajar^^

Gillar du att tvätta? Nej

Gillar du berg- och dalbanor? Ja

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg

Filmen du köpte? Kommer inte ihåg det heller^^

Låten du hörde: Face Down (acoustic) med gruppen: The Red Jumpsuit Apparatus

Låten du laddade ner? Låten som står ovan

Personen du ringde? Min älskling

Personen som ringde dig? Min mamma

TV-program du såg? two and a half men

Person du tänkte på? Min vän Angelica :)

 

 

Favorit...

Låt: Hmm.. svårt  har många just nu^^

Sak att göra: shoppa, designa naglar

Sport: MMA (Mixed Martial Arts)

Dryck: Te

Kläder: Just nu.. leggings och en söt tunika eller jeans och en snygg t-shirt

Film: Avatar

Bil: BMW

Serie: Ghost Whisperer men har några favoriter till


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja

Blivit arresterad? Ja

Träffat någon från internet IRL? Nej

 

Antal...

Gånger du varit kär? 2

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? 1 men det kan va någon mer

Tjejer du kysst? Vet ej

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 5

Gånger ditt namn varit med i tidningen? vet ej men några gånger är det allt

 

Senaste...

Boken du läste? Ljudet av ditt hjärta (tredje Twilight boken)

Personen du fick e-mail av? Min lärare

Personen du fick brev av? Min kära bror

Personen du fick sms av? Min älskling

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förr förra helgen

Saken du köpte? Mat, haha^^

 

 


Vad har du gjort idag? Myst med älskling och pluggat

Var det kul? Mysa med älskling va kul men inte plugga

Brukar du svära mycket? Nja, händer gör det ju

När stiger du upp på morgonen? Olika

Vad har du på dig? Just nu, svarta leggings, vit tunika och en beige stickad kofta

Vad ska du göra ikväll? Plugga och titta på film

Vad är du allergisk mot? Inget

Var har du ont? Ingen stans

Använder du hårspray Ja

Kan du stå på händer? Ja

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen^^

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? japp

Vad dansar du till? Det mesta om det inte är hårdrock

Stockholm är... ? Vet jag inte, har aldrig varit där

Göteborg är... ? Himla mysigt på sommaren

Kan du sjunga? Ja

Spaghetti eller makaroner? Båda

Land du vill besöka? Oj det är många, men bland annat Thailand, Australien och USA

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0