Lördag

I går såg jag och älskling på Sommaren med Göran, han tyckte den va sådär, han trodde den skulle va mycket roligare men några saker i filmen tyckte han allt va väldigt roliga^^ Vi vakna vid halv tio i dag, gick upp och åt frukost och sedan la vi oss i sängen igen och slog på Bröllopsfotografen, fast vi båda somnade till den^^ vaknade sedan upp lite över tolv.

Min älskling åkte precis här ifrån, han skulle till golfbanan och titta hur gräsmattan såg ut där, han är så sugen på att  börja spela golf igen. Hans klubbor och golfbag har stått framme i hans vardagsrum väldigt länge nu och bara väntar på att få komma ut och få svinga en boll^^

I kväll så kommer ju Melodifestivalen och den ska jag titta på. Jag vet inte om jag ska se den här hemma hos mig eller om jag åker hem till min älskling, jag får se. Nu ska jag in på tv6 play och titta på senaste avsnittet av vampire diaries då jag missade det sist.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0