Måndag

I dag vaknade jag och älskling vid tio, vi gick upp och gjorde frukost och sedan la vi oss i soffan och tittade på tv. Har förresten fått svar angående mitt prov och jag fick VG på det :) jag är verkligen skiiiit glad, jag trodde typ inte att jag skulle klara det men jag hade heeeelt fel^^ Nu i kväll ska jag börja plugga till mitt nästa prov.

Om en liten stund ska jag åka in till stan med mammi, hon ska bland annat göra ett nytt pass i dag. Jo just det filmen G.I. Joe som vi såg i går va faktiskt bra eller i alla fall helt ok. Så har ni inte sett den så tycker jag att ni borde göra det, för den är helt klart sevärd.

Nä nu måste jag åka här strax så vi hörs när jag kommer hem igen.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken mys dag det blev , fler sådana dagar

KRAM

2010-03-15 @ 17:52:58
Postat av: Jouline

Svar: Ja verkligen :) klart vi får göra om det :)

2010-03-15 @ 18:04:47
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0