Min stackars lilla tumme :(

Nu har jag kommit hem från jobbet, åh jäklar va sönt det va. Va ju upp väldigt sent i natt då jag satt och plugga. Tror förresten att jag har stukat min tumme eller nått hehe, jag råka smälla in handen i en dörr på jobbet, asså jag slog ju inte i dörren med mening utan jag skulle gå ut från ett rum och då öppnades dörren av en arbetskamrat så jag liksom slog i handen, (han öppnade dörren lite för fort och hårt) Det låter lite konstigt kanske och svårt för ett att förstå men jävlar va ont det gjorde och nu gör det ännu ondare :( den är inte blå eller nått...än hehe, hoppas inte den blir det heller.

Ska ju ha prov i morgon också och det kommer inte bli lätt att skriva med en stukad tumme (om den nu är det?) Segt att jag skulle slå i min högerhand då jag är högerhänt :( Jag gör ju allt med högerhanden ju haha zappar på tv kontrollen med höger hand, tar glaset/koppen med höger hand, svarar i telefon med höger hand, tar ut saker ur kylskåpet med höger hand, torkar mig med höger hand osv... HAHA. Man tänker ju aldrig på vilken hand man tar saker och ting med annars men nu när det väl gör ont så tänker man på det hela tiden^^


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0