Min TV dog

Min tv dog förut^^ jag satt och tittade på teven och så helt plötsligt dör den bara, ingenting funkade. Jag kunde inte byta kanal eller ens stänga av min boxer, jätte knepigt. Men det var nog lika bra att teven dog för jag behövde verkligen plugga så nu under en timmes tid har jag suttit och skrivit ner några viktiga rader som jag nu ska plugga in i mitt lilla huvud och hoppas på att det ska stanna där också^^

Teven funkar nu igen och det går en bra film på sexan ( the bourne ultimatum ) vilket är lite störande då jag måste plugga. He,he jag är expert på att göra andra saker än att plugga^^ Varför?, Jo för att det är så fruktansvärt långtråkigt att plugga, finns det något tråkigare? klart det finns hehe men det är i alla fall en av det långtråkigaste sakerna jag vet.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0