Mina Naglar

Nu har jag gjort en ny design till mina naglar. Jag använde dom nya nagellacken som jag fick av älskling och jäklar va bra dom är. Men det va lite svårt att måla alla dom tunna stäcken. Jag valde att göra rutor på tipparna för att jag än inte är van vid att måla med dom lacken än. Jag behöver öva lite mer och då är det en bra början att göra en massa raka sträck innan man ger sig in på att göra en lite mer svårare design.

Bilden gör inte färgen rättvis, den blåa färgen är mer mörkblå i verkligheten.
Under rutorna så har jag målat en helt vanlig vit fransk manikyr.



Jag tog en bild lite längre ifrån och dom ser bättre ut
på längre håll än nära^^




Jag blev helt klart nöjd med dom för att för första gången målat med dom
lacken. Och jag kan verkligen rekomendera att köpa det Nail Art
paketet som jag använder om man nu gillar att måla
sina naglar.

Paketet kan beställas HÄR.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0