Nagelset Rio professional nail art - Yeeeeey :)


Jag tror jag gått och blivit förälskad igen^^ Jag har letat och letat efter dessa lacken ovan, enda stället jag hittat dom på va på sidor från USA. Men nu har jag hittat dom här i Sverige^^ Hela paketat med 8st lack, mallar och glitterstenar kostar 499 kr och finns att köpa HÄR.

Är du som mig och älskar fräcka designer eller kanske vill du börja och göra olika designer till dina eller kanske dina vänners naglarna?! Då är detta paketet perfekt till dig :)

Dessutom vid nybeställning om minst 200 kr på dyraste varan av kläder, smink, accessoarer, hemtextil mm så får du hela 40% rabatt


klicka här och få 40% rabatt på valfri vara också :)
Gäller t.o.m 21/3-2010



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0