Natt På Museet 2

Funderar på om jag ska ta och krypa ner i sängen och kolla på en film nu faktiskt. Pratade med älskling förut i kväll och det blev inte av att jag åkte hem till honom eller att han kom till mig. Han satt i en stor tunering i kväll så vi sa att det är bättre om vi ses i morgon. Så i morgon bär det av hem till älskling :) och jag vet en liten tjej som kommer bänka sig framför några avsnitt av Ghost Whisperer :)

Eftersom jag såg Natt På Museet i kväll på teven så passar det ju bra att se Natt På Museet 2, såg tvåan för inte så längesedan men men, vill ändå se den igen nu när jag precis sett ettan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bli sponsoransvarig åt en toppbloggerska?



Kika in hos Smak av lyx här: http://direktpress.drumedar.net/vasterastidning/Bloggar/Smak-av-lyx/2010/Mars/2010-03-271/

2010-03-28 @ 05:30:37
Postat av: It´s you and me ! - Smyckes tävling pågår !

Ställt fram klockan idag ? :)

2010-03-28 @ 11:21:24
URL: http://itsyouandme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0