Nu måste jag plugga

Har precis fått i mig lite mat och ska nu börja plugga tänkte jag. Har ju prov i morgon fast inte för än klockan 17:00 så jag har förmiddagen och eftermiddagen att plugga också. Men som sagt så har jag inte pluggat så mycket till detta provet och jag har bara mig själv att skylla om jag inte skulle klara det.

Så resten av kvällen kommer att gå åt till att plugga men också lite tv tittande, vill ju inte missa Drömmen om Italien och Fuskbyggarna på tv4 :) Min honey är påväg hit nu också, han har lovat att han ska förhöra mig i kväll tills det sitter som berget^^ Så i dag blir det väldigt dålig uppdatering här i bloggen men så får det bli, skolan är viktigast. Men vi hörs lite senare i kväll :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0