Onsdag

I natt har jag verkligen inte fått många timmars sömn. Jag vet inte vad det va med mig i går men jag kunde bara inte somna. Tittade ju på Bröllopsfotografen och det va rätt bra faktiskt, en sevärd film i alla fall. Efter den så slog jag på X-men Origins Wolverine. och efter den filmen så stängde jag av datorn men jag kunde bara inte somna. Jag låg och vred och vände mig hela tiden fram tills klockan va över fem i morse. Gick upp klockan nio i dag då klockan ringde, skiiit trött verkligen. Ska hoppa in i duschen nu sen ska jag göra iordning mig lite lätt för att sedan åka till jobbet. Detta kommer bli en lång dag. Har även lite ärenden som också ska uträttas i dag. Åh Just nu vill jag bara krypa ner i sängen och sova.

Hörs när jag kommer hem!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0