Renbäddat

Nu har jag bäddat rent i min säng med tingeling och dom andra älvorna.
Vist är dom söta?^^ Jag fullkomligt älskar påslakan med söta
motiv på, undra om jag någonsin
kommer växa ifrån det^^







Nu ska jag strax ringa min älskling och höra med honom om han kan köpa med sig något gott till mig. Är sugen på något men vet inte riktigt vad. Han får överaska mig med något,
det brukar alltid bli bra då :)

Egentligen så skulle ju min älskling ha inflyttningsfets i dag men det blev inställt
. Så i kväll blir det myskväll istället :) och på ett sett va det bra att det blev inställt eftersom att jag inte kunde komma^^ jag hade inte någon som kunde passa mina hundar.


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: hehe vad gör dudå? ;d

2010-03-06 @ 19:35:37
URL: http://soetpam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0