Sen middag & MMA Gala

Jag har precis gjort iordning lite köttfärssås och spagetti, mums, är skit hungrig. Ska sätta mig och äta nu och titta på en MMA Gala. Galan gick i natt nån gång vid 4-5 tiden och det är ju inte alltid man orkar hålla sig vaken tills dess, så älskling ladda hem den istället.

Är sjukt sugen på att fixa en ny design till mina naglar nu nu nu, speciellt när jag fått det underbara Nail Art paketet av älskling^^ Men mitt pekfinger är som sagt fortfarande skadat, men jag får se hur jag gör. Kanske blir det en design i kväll eller i morgon ändå :) Har ett prov i skolan snart så jag måste börja plugga till det också så jag funderar på om jag ska sätta mig en stund nu i kväll och plugga lite.

Min maaaaat^^



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0