Söndag

Mitt internet funkade inte i går :( Jag kunde inte koppla upp mig på hela kvällen. Det funkar inte riktigt nu heller. Jag kopplas ner nästan hela tiden, jätte störande. Det måste vara nått fel på tre. Jag hade flera bilder som jag tänkt lägga upp i går men jag får lägga upp dom bilderna nu istället. Om jag fortfarande kan hålla mig uppkopplad vill säga.

I morse så väckte jag älskling med frukost på sängen
och det var väldigt uppskattat :) vi låg kvar i sängen länge och pratade om allt möjligt, bland annat va min älskling hade drömt i natt^^ han kan ha dom mest sjuka drömmarna men samtidigt väldigt roliga och konstiga men det är väldigt kul att lyssna på^^

Min älskling har nu åkt hem då han behöver plugga i dag och lika så jag behöver det, har ju ett prov på torsdag. Det är föresten strålande sol hos mig i dag och jag har varit ute på en lång promenad med hundarna. Det var riktigt härligt, speciellt när solen värmer så gott :)

 



Kommentarer
Postat av: emma

så där hade vi också förut att man kan sitta ett tag och sen kopplas det ifrån, nu funkar de igen. det var modemet det var fel på :)

2010-03-07 @ 16:06:46
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: Kia

Jätte fin header :)

2010-03-07 @ 16:37:32
URL: http://kiiika.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0