Söndag

Jag har inte kunnat koppla upp mig på internet för än nu. Jag hatar när det blir såhär :( Men nu funkar det och jag hoppas att det ska fortsätta och göra det. Jag har inte gjort så mycket i dag, va uppe rätt sent i natt^^ lyckades hålla mig vaken och såg filmen The fog i natt.  Min älskling ska komma hit senare i dag och lämna min kamera sladd så jag kan visa er lite bilder igen^^ så tråkigt med en massa inlägg med bara en massa text hela tiden.

Nu ska jag nog ta en titt på ett kapitel i min bok som jag ska ha prov på snart. Fast egentligen så är det kanske inte någon bra ide då jag inte vet i fall jag kommer klara provet jag gjorde i torsdags. Är det så att jag inte klarade det provet så måste jag göra om det och har jag då börjat plugga på ett nytt prov så är ju risken att jag blandar ihop allt. Hmm ja jag vet inte riktigt hur jag ska göra men jag kan ju i alla fall ta en snabb titt på vad det är jag behöver plugga på.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0