Söndag

Har haft lite problem med internetet i dag igen. Så fort jag kopplar upp mig så kopplas jag ner igen. Får se hur länge jag kan hålla mig uppkopplad men jag hoppas inte att det ska strula mer.

I dag är en väldigt tråkig dag
, för i dag måste jag verkligen plugga. Har prov i morgon bitti 08:30. Jag är väldigt orolig att jag inte ska klara provet i morgon på grund av att jag inte pluggat på det som jag självklart borde ha gjort. Vist har jag läst lite men inget har liksom fastnat i huvudet. Åhh jag blir så arg på mig själv att jag inte pluggat ordentligt till detta provet. Det är sista provet för sjukvårdskursen och det skulle verkligen kännas skit om jag inte klarade det. Jag måste verkligen plugga stenhårt i dag.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0