Städar

Jag håller just nu på att städa här hemma. Har städat vardagsrummet, sovrummet, toan och hallen, nu har jag bara köket kvar. Känns lite lite onödigt att städa nu då Tilda fäller som bara den, men men, jag har dammsugit hela huset tre gånger nu och varje gång jag gått över golven med dammsugan är det lika mycket hår som jag får dammsuga upp haha^^ men nu lägger jag ner, och det är absolut ingen ide att tvätta golven.

Ska slänga in lite lakan i tvättmaskinen och byta dom jag har i sängen nu sen ska jag ta en liten promenad med hundarna.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Ja det var ingen vacker fot!



Hund och katthår är hemskt! Det finns precis överallt! Man blir ju helt galen! Tror jag är en gnutta allergisk för det kliar över hela mig när det är katthår i sängen!



Det är bra med mig! Jobb hela helgen!



Njut av filmerna! Kram kram

2010-03-06 @ 17:51:54
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0