START Crisp´n CRUNCH Frosty Fruit

Härom dagen då jag va och handlade i matbutiken så stötte jag på något nytt i hyllorna^^ Jag har ibland svårt för att inte köpa något som ser ut som detta paket haha^^



START Crisp´n CRUNCH Frosty Fruit är en ny sort som kommit och den va verkligen jätte god.
Crisp´n Crunch är gjord av en extra krispig och rostad musli med inbakade luftiga puffar och frasiga cornflakes. Frosty Fruit innehåller 42 procent fullkornshavre och är rik på kostfiber.



Den får sin goda smak av äkta vanilj, saftiga pumpakärnor, söta bananbitar, syrliga tranbär och en gnutta honung.

Nu ska jag titta på Fuskbyggarna på tv4 :)
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Mmmmmm...... Det ser gott ut får nog köpa ett sånt paket

2010-03-24 @ 23:17:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0